×

Kalendarz urodzinowy

    W tym roku wprowadziłyśmy w naszej grupie kalendarz urodzin. Dzieci obchodzące urodziny, przynoszą w tym dniu słodkości, częstując nimi koleżanki i kolegów. Wszyscy śpiewamy 100 lat, składamy życzenia, rysujemy kolorowe obrazki.


      Na kalendarzu urodzin w naszej sali przypięte są świeczki urodzinowe w miesiącu urodzin każdego dziecka, tym samym utrwalają nazwy miesięcy w roku. Kalendarz pozwala lepiej zrozumieć następstwo czasowe. 

     Mój kalendarz wygląda tak pięknie dzięki pomocom (karteczki w kropki) z który mogłam skorzystać dzięki uprzejmości autorki wspaniałego bloga ,,Boberkowy Word''.

http://boberkowy-world.blogspot.com/2015/09/urodzinowy-kalendarz-pliki-do-pobrania.html

Muffinki wykonane samodzielnie. 


    Jest to wyjątkowo wyczekiwany dzień przez dzieci, a jego podkreślenie stwarza bardzo miłą atmosferę. Dlatego zachęcam, by znaleźć czas na realizację i miejsce na zawieszenie.









PS. Niedługo każda świeczka będzie podpisana imieniem dzieci z mojej grupy, oczywiście moje i mojej koleżanki też się tam znajdą :)


1 komentarz:

  1. Fantastyczny pomysł. A wykonanie śliczne! Cudne wspomnienia będą miały dzieciaki w przyszłości!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 PALEC POD BUDKĘ , Blogger