×

,,W karnawale same bale’’

W mojej pracy to już czwarty bal, i jak co roku jest to ogromne wydarzenie w które, wkładam wraz z koleżankami wiele serca i pracy. Chcemy by tego dnia dzieci poczuły się wyjątkowo, a przygotowana sala wprowadziła ich w bajkowy świat. Mam to szczęście, że w pracy mam koleżanki, które również robią wszystko z zaangażowaniem i z sercem.











A to dzięki temu powstają takie dzieła:A teraz kilka słów o muzyce na bal, co wybrać by zabawa była na 102 :)

Wiem, że każdy ma inne zdanie co do muzyki puszczanej dzieciom w przedszkolu, są zwolennicy tylko dziecięcej muzyki i nie akceptują tzw. hitów weselnych czy disco polo. Powiem szczerze na początku swojej pracy też miałam sceptyczne podejście do tego rodzaju muzyki podczas dziecięcych pląsów. Jednak doświadczenie sprowadziło mnie na ziemię i wiem, że ,,Bałkanica’’ daje dzieciom wiele radości i pobudza do aktywnej zabawy. Oczywiście podczas komponowania listy w przewadze wybieram piosenki z dziecięcego repertuaru, jednak nie ukrywam , że jest kilka ,,hitów’’ przy których każdemu chodzi nóżka. Bal karnawałowy powinien być "nafaszerowany" także utworami tanecznymi do których możemy wprowadzić łatwy układ taneczny (wiele inspiracji można znaleźć na youtube, ale można również samemu coś wymyślać w rytm muzyki).


Moja przykładowa play lista na bal:

Soul Control ,,Chocolate’’

,,Tańczymy Lambada’’

Kraina Lodu ,,Mam tę moc’’ ,,Ulepimy dziś bałwana’’

Aida ,,Muzyka baletowa’’

,,Boogie Woogie’’

,,Koła autobusu kręcą się’’

Aida,, Mucha w mucholocie’’

Akcent ,,Przez twe oczy zielone’’

,,Kaczuszki’’

Piersi ,,Bałkanica’’

,,Bańkę łap’’

,,Muzykanci Konszabelanci’’

Weekend ,,Ona tańczy dla mnie’’                               

,,Gum Miś’’

Czadoman ,,Ruda tańczy jak szalona’’

,,Dwóm tańczyć się zachciało’’

Macarena

Klanza ,,Idzie wąż’’ ,,My jesteśmy owadami’’

Dj Bobo ,,Chihuahua’’

,,Jedzie pociąg z daleka’’

Gusttavo Lima ,,Balada Boa’’

Kankan

Shakira ,,Waka, waka’’

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 PALEC POD BUDKĘ , Blogger