×

Blog. Nauczyciel. Przedszkole. Ja.



Myśl o założeniu BLOGa wpadła mi do głowy …hmmm… tak naprawdę to już jakiś czas temu, jednak jak to często bywa, brak odwagi, czasu oraz  wiele wątpliwości opóźniło ten krok o dobre kilka miesięcy.
Ale jest początek roku- nowe postanowienia, nowe wyzwania, dlatego biorąc los         w swoje ręce, nie szukając kolejnych wymówek -postanowiłam zrobić to co do tej pory kiełkowało nie raz w mojej głowie. Założyć bloga. 

Dlaczego? Po co ? Dla kogo?

Dla siebie, dla Ciebie (bo czytasz to :) ) i dla tych, którzy będą szukać inspiracji do pracy z dziećmi czy to w przedszkolu, czy z swoim w domu, również dla tych, którzy chcą zobaczyć jak wyglądają kulisy pracy nauczyciela przedszkola.
Mam wiele pomysłów, wiele przemyśleń, którymi chcę się dzielić z wszystkim, którzy chcą zmieniać naszą rzeczywistość.  Moja praca każdego dnia wygląda inaczej, są inne zdarzenia, inne emocje co pozwala mi na nieustanny rozwój ku lepszej wersji siebie.
Chciałabym, żeby moi goście odnaleźli tu inspirację do działania, do tworzenia, do kochania tego co się robi, niezależnie od tego czy wykonujesz moją profesję czy całkiem inną, chciałabym, żeby każdy mógł czuć to co ja, gdy jestem w ,,pracy’’.
Dodam jeszcze, że są fajni ludzie (o których na pewno wspomnę tu już niedługo ), którzy za motto obrali sobie hasło:
 ,,rób to co kochasz, a nigdy nie będziesz w pracy’’
- życzę wszystkim by tak właśnie było.

A sobie życzę, by ten blog był początkiem wspaniałej przygody.
Pozdrawiam Karolina.

6 komentarzy:

  1. Witaj Karolina,
    natrafiłam na twój blog, sprawdzając czy istnieją blogi nauczycielek przedszkola, bo sama chcę taki stworzyć. Czyli taki mały research u konkurencji :)
    Pojawił się Twój blog i aż oniemiałam:
    -po pierwsze nazywasz się tak samo, jak ja;
    -a po drugie wykonujesz ten sam zawód.
    Niesamowite :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Karolina Kwiatkowska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, nie wiem dlaczego ta wiadomość, dopiero teraz mi się pokazała -prawie rok później ! ale mi miło Pani Karolino K., widać Karoliny lubią ten zawód :) jak tam działania związane z blogiem? pozdrawiam

      Usuń
  2. Świetnie piszesz, przyjemnie się Ciebie czyta. Jednak myślę, że warto byłoby popracować trochę nad szatą graficzną bloga, ogólnie nad jego stroną wizualną. Czcionka, której używasz jest bardzo męcząca dla oka (zdecydowanie za duża, w niektórych postach są jakby dwie zupełnie inne czcionki, w różnych rozmiarach). Myślę, że wtedy zdobyłabyś więcej czytelników - a to byłoby super, bo szkoda, żeby takie cudowne pomysły nie trafiały do szerszego grona odbiorców. Buziaki,koleżanko po fachu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam, na moj blog😀😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaprowadziłem córkę do Kinderków - bardzo dobrego przedszkola i jestem zadowolony.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog:) zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 PALEC POD BUDKĘ , Blogger