×

,,Nawlekaj nie czekaj''

    Dziś kilka słów o grze edukacyjnej, którą bardzo lubię i posiadam od kilku lat. ,,Nawlekaj nie czekaj'' polskiej firmy Alexander to gra dla dzieci młodszych 3-letnich, ale również dla 4-5 latków, a nawet dorosły uczestnik też będzie się dobrze bawił.  



    Dziś krótka prezentacja gry z najmłodszym graczem, czyli moją 3-letnią siostrzenicą.  Instrukcja oczywiście uwzględnia różne warianty gry, które można dopasować do wieku graczy.

     Ja z Marysią skupiłam się na wyszukiwaniu kolorów kul z kart. Na początku z uwzględnieniem kart z mniejsza liczbą kul, dlatego zaczęłyśmy od dwóch, 
a następnie podjęłyśmy próbę 3-4. Marysia najlepiej radziła sobie z kartami na których było 3 kule i w ten sposób mój mały przedszkolak:

- powtórzył kolory
-ćwiczył sprawność manualną
-trenował pamięć
- ćwiczył przeliczanie 

- itp. 

Jak widać korzyści z takiej formy spędzania wspólnego czasu jest wiele,a gry Alexsander są dostępne i w dobrych cenach.








     Polecam grę dla dzieci młodych również ze względu na to, iż sznurek jest gruby, kule i ich dziurki  odpowiednie dla rączek małych dzieci.

Pozdrawiam Karolina

2 komentarze:

  1. Zapamiętywanie, nawlekanie i nauka kolorów. I pewnie jeszcze mnóstwo innych zalet! Świetna zabawa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Po inne ciekawe gry zapraszam do mnie na https://pl.pinterest.com/marcindebinski/basiowe-gry-planszowe/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 PALEC POD BUDKĘ , Blogger