×

,,Piankolina'' - czyli cudowna masa z dwóch składników

,,Piankolina'' - czyli cudowna masa z maki ziemniaczanej i pianki do golenia. Wielkich instrukcji dziś nie będzie, a mianowicie potrzebne są dwa składniki: 
1.skrobia (mąka ziemniaczana) 
2.pianka do golenia (ja kupiłam w supermarkecie najtańszą i zdała egzamin) 


Ważne jest przygotowanie miejsca: miedniczka, pudełko plastikowe im większe tym większe pole manewru dla dzieci.            Ja robiłam na przykrywkach od pudełek na klocki, tak żeby każde dziecko miało dostęp. 

A teraz proporcje: mąka 500 g i jedno opakowanie pianki, wystarczy dla ok 8- 10 dzieci, oczywiście im więcej tym więcej wspaniałych budowli można potem ulepić. 

Poza tym, że ta masa jest dla dzieci, to jest tak łatwa do przygotowania, że wykonać ją mogą od samego początku przedszkolaki, a nawet młodsze dzieci             w domu. Składniki mieszamy ze sobą (co już jest wspaniałą zabawą), aż powstanie gładka i delikatna masa. 


Polecam, wspaniała zabawa ! 






1 komentarz:

  1. Zapraszamy do udziału w konkursie Moje Bambino na kreatywną pracę nt. Zwiastunów wiosny wokół nas. Konkurs skierowany jest do przedszkoli, przewidziano wiele atrakcyjnych nagród :) Czas na przesyłanie zgłoszeń jeszcze tylko do 21 marca br.

    Szczegóły na stronie Organizatora: http://www.mojebambino.pl/content/84-zwiastuny-wiosny-wokol-nas

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 PALEC POD BUDKĘ , Blogger