×

,,Magiczny stół''


 Tytuł zapewne może nie mówić za dużo, jednakże zdjęcia myślę, że mówią same za siebie. A mianowicie dziś prezentuję moją pomoc do zajęć. Jestem z niej dumna, ponieważ fascynacja i zaciekawienie moich dzieci były wskaźnikiem jej efektywności. Inspiracją do przygotowania takiej pomocy były występy w różnych programach, gdzie artyści tworzyli przepiękne obrazy z pisaku na podświetlanej płycie.

A teraz do sedna: ,,magiczne pudełko’’ to płyta mleczna przymocowana do skręconych grubych list w kształcie kwadrata, tworząc taki mały stolik, a pod spodem znajduje się żarówka. Po włączeniu żarówki nasza płyta jest podświetlona, ja położyłam na niej mąkę, po czym rozpoczęły się zajęcia, a potem także dowolne działania dzieci. Wykorzystałam płytę do zajęć o różnej tematyce min.: odwzorowywanie różnych wzorów śnieżynek, odtwarzanie kształtów figur geometrycznych. Oczywiście po zajęciach dzieci mogły dowolnie działać i tworzyć realizować różne swoje pomysły. Dzieci były pod ogromny wrażeniem, ich miny i chęć działania były dla mnie ogromną nagrodą.












Materiały użyte do ,,magicznego stołu'': listwy znalezione w garażu męża,ale przybliżony koszt 
ok 20zł, mleczna płyta zakupiona w Castroama za 35zł, żarówka z przewodem zakończonym oprawką ok 15zł.

Nazwa ,,magiczny stół'' autorstwa moich dzieci :) 

3 komentarze:

  1. Super!
    Oj magiczny, a dzieci jak zaczarowane :)
    Dziękuję za inspirację, dla moich dzieci też taki wykonam!
    Pozdrawiam i życzę dalszych wspaniałych pomysłów! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 PALEC POD BUDKĘ , Blogger