×

Wspomnień czar... 12 Forum Bliżej Przedszkola

     Ten wpis powstał już rok temu, po moim powrocie z 12 Forum Bliżej Przedszkola, miał być opublikowany od razu, ale jak to bywa w naszym zawodzie, nagle było wiele rzeczy do zrobienia i wpis pozostał w pliku. Kilka dni temu rozpoczęła się rejestracja na 13 Forum BP, dlatego od razu powróciły wspomnienia. A emocje i wrażenia są takie same i dziś, dlatego chciałam podzielić się nimi z tymi, którzy planuję lub rozważają swój udział w Forum. 



,,12 Forum Bliżej Przedszkola już za mną... Uczestnikom tego niezwykłego wydarzenia byłam już trzeci raz, dzięki temu tym razem byłam jeszcze bardziej świadomym odbiorcą, co jest pewnie spowodowane też tym, iż mój bagaż doświadczeń zawodowych jest coraz większy. Oczywiście podniosła atmosfera pozwala poczuć się wyjątkowo, utwierdza w przekonaniu, że zawód, który wykonujemy jest niezwykły. Forum to oczywiście setki zwariowanych osób, które chcą więcej, a także, które chcą zmieniać naszą rzeczywistość edukacyjną na lepsze. Forum to prelegenci, którzy swoimi wystąpieniami pozostawiali ślad w naszym odbieraniu świata, każdy z nich włożył ogrom pracy i zaangażowania, by każda minuta wystąpienia była maksymalnie wykorzystana. 
Forum to również pracownicy Bliżej Przedszkola z Panem Robertem Halikiem na czele, którzy organizują tak ogromne wydarzenie i wszystko co z tym związane opanowali do perfekcji. Każdy czuł mógł poczuć się zaopiekowany i zauważony. Czas na Forum biegnie jak szalony, nabiera prawie kosmicznego przyśpieszenia, ale energia nie opuszcza nikogo nawet na chwilę.
Poprzednie spotkania dały mi bardzo dużo, dlatego tegoroczne uczestnictwo też wiązałam z nadzieją czerpania wielu ,,korzyści''. Liczyłam, iż będzie to urlop dla podreperowania mojej nauczycielskiej duszy 
- i oczywiście nie zawiodłam się. 
I jak co roku czuję się naładowana i to z tej energii będę korzystać jeszcze długo, oby do kolejnego... 
Po Forum wyjechałam z mocnym poczuciem, że to co robię to właśnie to czego zawsze chciałam,a także jak wielkie ma to znaczenie.''



2 komentarze:

  1. Uwielbiam takie przedsięwzięcia i podobnie jak Tobie, dają mi one moc energii!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne przedsięwzięcie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 PALEC POD BUDKĘ , Blogger