×

F.Froebel ,,Dar Zabawy'' 1.

         Po ostatnich zawirowaniach w życiu prywatnym, powracam już do działań blogowych. Dziś kilka słów o tym co działo się u mnie w ostatnim czasie, wakacje wakacjami, ale zadziało się coś ciekawego o czym dziś rzeknę Wam. A mianowicie sierpień był długo wyczekiwany ze względu na to, że od dawna w moich planach było szkolenie dla Edukatorów Froebel II stopnia. W tamtym roku po szkoleniu, uzyskała Certyfikat na poziomie sześcianu, w tym natomiast podniosłam swoje kwalifikacje i ukończyłam szkolenie na poziomie walca.  A co to dokładniej oznacza?

      Jestem Edukatorem Froebel.pl, czyli szerzę ideę Friedricha Froebela,    
a robię to z ogromną radością i satysfakcją. Pewnie już wiele z Was słyszało      o renesansie pedagogiki Froebela w współczesnej pedagogice, a co to oznacza dla mnie na co dzień?

     A oznacza to, że pracuję na Programie Dar Zabawy opracowanym przed     dr Barbarę Bilewicz – Kuźnię i każdego dnia spotykam się z Darami.
Po roku pracy z Programem Dar Zabawy mogę śmiało stwierdzić, że jest to element naszej edukacyjnej układanki, którego brakowało. Mam nadzieje, że już za chwilę u każdej z Was w sali zagoszczą kolorowe klocki oraz założenia pedagogiki Froebla.
A jestem przekonana, że jak tylko odkryjecie bogactwo Darów ,,zafreblujecie’’ się jak ja.

Więcej o Darach możecie przeczytacie na stronie :



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 PALEC POD BUDKĘ , Blogger