×

11 FORUM Wychowania Przedszkolnego

TRZY DNI FORUM już za mną, było inspirująco, mądrze i twórczo. Zostaliśmy -my jako uczestnicy Forum z różnych stron Polski poproszeni o informację zwrotną jak jest po  ... 
I oto moja relacja, którą napisałam- ciężko ubrać w słowa tak wiele emocji, ale wyzwanie podjęłam: 

,,11 Forum Bliżej Przedszkola jak je opisać i przekazać jego magię? Czy jest to możliwe? Niestety słów może zabraknąć by je opisać, mogę użyć wszystkie znane mi synonimy słów o zabarwieniu pozytywnym , a i tak nie uda mi się przekazać tych emocji, które zabrałam ze sobą w swoim sercu i wspomnieniach z tych oto wyjątkowych trzech dni. Myślę, że nawet najlepsze pióro miałoby trudności by przekazać moc tego kwietniowego święta.

Dziś już wróciłam  do codzienności, jak to w poniedziałek bywa, ale wiem że te 3 dni świętowania będę ze mną długo. Wiem to, ponieważ rok temu gdy byłam uczestniczką Forum pierwszy raz długo żyłam tym co się wtedy wydarzyło, dało mi energii, nastawiło na pozytywne myślenie, a także dało przeświadczenie, że to co robię to jest właśnie to.

Forum dało mi poczucie, że muszę być dumna z tego co robię i cierpliwie tworzyć nową rzeczywistości dla moich przedszkolaków, że to co robię jest na co dzień często niewidoczne, bo czym jest dla niektórych założenie bucika w porównaniu z zdobycie kolejnego certyfikatu czy lukratywnego kontaktu. Aczkolwiek jest ważne i z tych małych sukcesów rodzą się prawdziwi bohaterzy życia. Wyjechałam z mocnym poczuciem kim jestem, jaką ma wartość to co robię, jak ważne mam zadanie w życiu. Dało mi to w wiarę w siebie i dzięki tej energii odważyłam się zrobić kilka rzeczy na które myślę, bez pozytywnej energii zwrotnej z Forum bym nie dała rady.

A powracając do sedna sprawy czyli 11Forum Wychowania Przedszkolnego, był to wspaniały czas, obfity w nowe doświadczenia, głębokie emocje oraz czas przeświadczenia, że wszystko jest możliwe. Chciałabym podziękować każdemu, ponieważ każdy kto występował dał ,,coś’’ wspaniałego – dał swoją wiedzę, wrażliwość oraz doświadczenie.  Niewątpliwe ogromne gratulacje należą się całej załodze Bliżej Przedszkola za tak perfekcyjnie przygotowane przedsięwzięcie.

Dziękuję bardzo za to co tam się wydarzyło i za to co dzięki temu dzieje się tu i teraz. Dziękuję przede wszystkim Panu – Panie Robercie -dziękuję za wrażliwość, którą się Pan z nami podzielił podczas pięknego wystąpienie, które było dla nas ogromną niespodzianką.

Forum jednoczy i daje nam energii do codziennych zmagań, to miejsce gdzie można było rozmawiać, wymienić się poglądami, wiedzą, tańczyć oraz śpiewać.  Wiele pięknych i mądrych słów krąży po mojej głowie po tych owocnych wystąpieniach ,które wiem, że będę ze mną min.: ,,Nauczyciel to najważniejszy czynnik wychowania’’ ,,Fundamentem sukcesu są ludzie..’’ ,,Polska Oświata Nauczycielem stoi’’ ,,Wychowujmy orłów’’ itp.

Jestem pewna, że echo czasu spędzonego na Forum będzie ze mną każdego dnia. 
A słowa: ,,Jesteś nauczycielką przedszkola. Nieustannie ucz się, pracuj nad sobą. Dbaj o siebie, pielęgnuj swoje uczucia.  Szukaj piękna. Celebruj dobro. Podziwiaj odwagę’’ potraktuję jak drogowskaz na moje życie.

Pozdrawiam Karolina 



3 komentarze:

  1. Oj zazdroszczę Ci udziału w forum. Obiecałam sobie, że za rok będę na nim na pewno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam po stokroć :) może uda się wtedy poznać, pozdrawiam

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 PALEC POD BUDKĘ , Blogger