×

56 dni do -11 Forum Bliżej Przedszkola


56 dni- to mało ? czy dużo?
Dziś mam wrażenie, że to dużo, a to tyle właśnie jeszcze dni zostało 11 Forum Bliżej Przedszkola. Choć wiem jak dni uciekają i że tak naprawdę nie zdarzę się obejrzeć, a będzie wiosna 20 kwietnia i zacznie się Święto.  Przez te trzy dni właśnie czułam się jakbym brała udział w prawdziwym Święcie Edukacji. Forum organizowane jest przez czasopismo Bliżej Przedszkola  i jest niezwykłym przedsięwzięciem, które oczarowało mnie rok temu i dlatego tak bardzo się cieszę, że znów tam będę. 
 Oto kilka moich zdań, które napisałam zaraz po powrocie z Forum:

,,(…) ,,czy czuję się obdarowana?’’ Odpowiadam : TAK CZUJĘ SIĘ OBDAROWANA, były to wyjątkowe 3 dni, bogate w niezapomniane słowa, gesty i dźwięki- i na długo pozostaną w mojej pamięci.
Uważam, że  FORUM jako impreza/ event/ konferencja sama w sobie jest tak wspaniałym pomysłem i tak innowacyjnym, że nie powinno się tu dyskutować na temat jego rangi, gdyż wiadomo jest naprawdę godne polecenia. Wszystko było zorganizowane rewelacyjnie, podziwiam wszystkich, którzy za tym stoją i gratuluję pomysłu, zaradności – gdyż to dzięki Wam wszystko było na swoim miejscu.
(…)Wykłady czasowo były przemyślane, podczas większości wykładów to czas w którym byłam aktywnym słuchaczem, dobór tematów jak dla mnie był korzystny. Oczywiście wykłady i ich tematyka to indywidualny odbiór, na mnie duży wpływ wywarło wystąpienie. prof. Edyty Gruszczyk- Kolczyńskiej oraz szereg wystąpień dotyczących Pedagogiki Froebela ,,Dar zabawy’’, które zainspirowały mnie do tworzenia nowej rzeczywistości w swojej pracy.
Chciałam również zaznaczyć, iż pierwszy raz byłam uczestnikiem FORUM, dodam, że jestem dopiero na początku swojej drogi, o Forum wiem od ponad roku, chociaż Bliżej Przedszkola jest mi bliskie od pierwszy dni mojej pracy zawodowej.  Bliżej Przedszkola i Bliżej Przedszkola PLUS to moje źródła wiedzy i inspiracji. 
(…) Dziś jest poniedziałek, pierwszy dzień po FORUM w pracy, chciałam dziś wdrożyć, użyć, zaśpiewać wszystko co ,,wyniosłam’’ z 10 FORUM, jednak mój dzień jak każdego trwa za krótko i na pewno nie wdrożyłam wszystkiego ale zasiałam ziarno, które zapewne da plany już niedługo. I mam nadzieję, że uda mi się przemieniać świat…   Forum było dla mnie inspirującym, aktywizującym, twórczym i pięknym momentem w życiu, już od wyjazdu z Wieliczki planuję kolejny udział w konferencji za rok.  (…)’’.




Na Forum byłam pierwszy raz w 2015roku i na naprawdę już od pierwszych godzin w Wieliczce wiedziałam, że muszę tam być i w kolejnym roku, klimat tej imprezy jest wyjątkowy. Uważam, że w Forum powinien wziąć udział każdy nauczyciel wychowania przedszkolnego, choć niestety wiem, że to oczywiście nie możliwe – ktoś musi być 
w przedszkolach. Jednakże zachęcam, bo warto!

A ja ?- Jadę, jadę, jadę :) 

5 komentarzy:

  1. Super! Ja też będę! Będzie okazja do ponownego spotkania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to super! będziemy mogły porozmawiać i wymienić się wrażeniami
      po kilku miesiącach pracy z ,,Darem Zabawy'', pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Już nie mogę doczekać się! Jadę po raz pierwszy... :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już nie mogę doczekać się! Jadę po raz pierwszy... :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Joanno zapewniam Cię, będzie to bardzo wyjątkowy czas- pozdrawiam i do zobaczenia na Forum :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 PALEC POD BUDKĘ , Blogger